neděle 7. července 2013

Vatican skirt

Když můj otec prvně spočinul pohledem na sukni řekl, že je to sukně z Vatikánu :D Dobrá, přiznávám se, není dokonalá, ale s každým dalším šicím pokusem se učím něco nového. Do budoucna bych se chtěla zlepšit v šití nařasených částí :) Nejsmutnějším faktem je, že by ji 10cm naíc na délku vůbec neuškodilo poněvadž při přidání spodnice a umístění přímo v pase mi kousek spodničky leze z pod sukně a je mi dost nad kolena :-/ Pokud mě to bude hodně trápit přidám prostě černý volán a je to :)


Zkusila jsem si i elastický pas yay! :D

1 komentář:

  1. Kříže sice dvakrát nemusím, ale látka má zajímavou kombinaci barev. :)
    A co se šití týče, každý nějak začíná a i po letech je pořád co se učit. :) Například ten elastický pas - dodnes nevím jak se dělá a neumím ho. XD Takže klobouk dolů. :)

    OdpovědětVymazat