pondělí 17. června 2013

Walking in my boots

Pořád jsem přemítala jestli si koupit super duper steelky nebo marteny. Prostě se mi líbí vědomí, že mám okovanou špici. Přesto, ale vyhrály marteny. Je třeba se otevřít novým věcem a i tak mám steely ráda neboť mi slušně sloužily 6 let :)

Chcete vědět víc?



Doufám, že budou shiny co nejdéle :)


Pokud jde o moji nestálou lebku tak jsem se úspěšně vrátila k číru, protože já bez těch holých polokoulí jsem holt celá nesvá :D
 
Now i look a little bit different XD

A jelikož mi otec ve svém keramickém kroužku vytvaroval vlka, rozhodla jsem se mu udělat kamaráda. Můj první pokus. Sice nejsem úplně 100% spokojená, ale vlk v tom vidět jde a příště to bude zase o fous lepší :)



1 komentář:

  1. Ta fialová má něco do sebe. V takovém odstínu bych chtěla sehnat paruku nebo látku. ^^v
    A vlk je pěkný, povedl se. :)

    OdpovědětVymazat