pátek 3. května 2013

Money, money, money...


Potřebuji našetřit velké prachy na pořádný kus vlčího tetování a než to se mi povede doufám, že nebudu celá pokrčená a oslizá (v nejhorším případě six feet under...) A aby se mi lépe šetřilo mám tuhle krásnou dózu. 
*__*

5 komentářů:

  1. jee já mám taky obálku kde šetřím soustavně na nový tetování =D Tak držím palce, ať se to co nejdřív nakupí !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji snad se kupit budou, ale půjde to stěžka :)

      Vymazat
  2. Tiež túžim po tetovaní. A toto je parádny nápad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápad je to dobrý, ale naplnit nádobu je stále velice těžké :D

      Vymazat
  3. pořádný kus vlčího tetování. na to nemůžu říct nic jiného, než že to schvaluju :) tuhle dózičku bych si taky měla co nejdříve pořídit :D plnit se však bude těžce :D

    OdpovědětVymazat