čtvrtek 21. března 2013

Spring, challenge accepted!



 Jaro na nás jaksi kašle, ale to není důvod vidět vše v šedých barvách :D Zatímco mi rostou vlasy mění se i jejich zbarvení.(Nezdá se vám, že jsem trošku úchyl na vlasy?)
První byla tyrkysová i když nešla moc vidět...



Druhá zelená...
Poté chvíli odbarvený blond...

A nyní je na řadě fialovááááá.


Našla jsem si taky novou zálibu a tou je výroba čučovinek z filcu. Hrozně mě to baví a ještě o něco víc se mi to líbí. :)


 Dneska jsem si koupila kinder vajco a jaké to surprise když v něm byl Canis lupus arctos! Může tento den vůbec něco překonat?
(yeah, yeah i love wolfies)

 

4 komentáře:

  1. yay ! Všechny varianty vypadaj perfektně, nicméně ta fialová na konci je asi úplně nejvíc nejlepší =) a ty čelenky jsou perfektní *o* možná taky zkusim, mám tady koupenej filc za tímhle účelem už asi tak 3-4 roky? V některých kreativních aktivitách jsem hrozně akční...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně zase časem půjdu do zelena :) Toliko odložených projektů ve stavu čekající jako já určitě nemáš, ale 3-4 roky? Respekt sis získala :)

      Vymazat
  2. Filaová se mi líbí nejvíce a na živo vypadá fakt parádně. :)
    A z těch věciček z filcu je nejlepší ten jedovatý muffin. XD

    Btw. co za sérii teď v Kinder vejcích běží, že tam mají i vlka? O.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jen nějaká vedlejší série polárních zvířátek. (na letáčku je Natoons?) A víš co je lepší než jeden canis lupus arctos? DVA canis lupus arctos :D

      Vymazat