sobota 13. října 2012

Hurting myself

 Minulý týden jsem se překonala a objednala se do salónu. Další den v 13:00 už jsem ležela na lehátk a 13:50 jsem autobusem cestovala domů se třemi novými kamarády. Takže žádné crcání s propichem a aplikací. Mě osobně teda zatím nejvíce bolela huba, nevím jak jiné. Ucho bolelo též, ale ten druhý vpich už jsem ani necítila. Nejspíš jsem už byla ochromená těmi předešlými. Jsem spokojená, dokonce jsem dostala nabídku, že mi ten původní vpich v uchu přepýchne zadarmo neboť mi ho dala moc dozadu což předtím nevadilo když byl vlk samotář, ale teď je to prostě divné, bo nezapadá do řady. Teď už mě čekají jen dva helixy do druhého ucha a jeden přepych, ale to zase příště. 
(by the way ten vybledlý odstín se mi na fotkách líbí asi ho budu používat častěji :D)





2 komentáře:

  1. Vypadá to úžasně !
    Teda tři najednou =D to je žůžo, já vždycky sto let šetřim i na ten jeden a pak je to velkolepá událost =D

    Hrozně moc chci taky helix do obou uší se špičkama, aby mi aspoň trochu zašpičatil uši a tuten uprostřed rtu je úžasnost, kdybych neměla už dva asi bych si teď nechala taky udělat tenhle uprostřed =) dobrá volba, no - sluší ti všechny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoduše bych chtěla říct, že se mi nelíbí když mi někdo kouká do hlavy :D
      Já jsem si ty helixy dala proto, abych si nemusela nechat uřezat kus ucha a zase ho sešít, že to jako budu takhle napodobovat, vytvářet iluzi. Ano, přijdou tam hroty :D
      Do rtu chci potom černý kroužek, aby to vypadalo jako černá čára, ale bohužel v salonu výběr takřka 0, tak jsem se spokojila s kulatou labretou a stříbrnou podkovou. (aby nedošlo k mílce, možná piercingy zneužívám, ale mám k nim vřelý vztah)

      Vymazat