pátek 1. června 2012

Spike

Dnes jsem si vytvořila vlastní ostnovou čelenku. Trvalo mi to i s přípravou a úklidem asi 45 minut. Wau! Všude po netu je spousta návodů. Jak na čelenky s gumou vzadu, tak i na úpravu obyčejných čelenek. Já vám jen prozradím co jsem použila. Pochybuji, že by byl nutný návod na něco tak snadného :D

A vypadá to asi takto:


Škoda, že jsem neměla větší ostny, ale i tak jsem spokojená :)




Co jsem potřebovala:

  • Pevnou podložku
  • Kladivo
  • Děrovač
  • Pravítko
  • Značkovač
  • Ostny
  • Starý pásek
  • Jehlu a nit
  • Nůžky
  • Náprstek
  • Gumu
  • Kovová očka


3 komentáře:

  1. Parádní. ^^

    Já "nabouchávám" většinou jen průchodky (protože jsem posedlá všelijakým šněrováním XD), ale celkově, kdybych chtěla něco "ostnatého", mi vždycky chybí nějaká ta koženka, či něco do čeho bych to natloukala. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto si v sekáči kupuju i obyčejné nevzhledné pásky za 10,- :D

      Vymazat
  2. žasnu nad tím makeupem, dokonalý ♥

    OdpovědětVymazat