úterý 22. května 2012

Sun and book

Dnes jsem byla s kamarádkou na políčku v jetelíčku. Kdybych to byla tušila asi bych si nevzala co jsem si vzala, ale o pozání praktičtější a prostší šat. Taky bych si ve městě koupila opalovací krém s nejvyším faktorem abych se nemusela péct v saku, protože mi strašně rychle chytají ramena od sluníčka. Když bylo tak krásně vzala jsem si svou ovocnou čelenku porostlou jeřabinami a jablíčky, co jsem si sama vinula.



 Do knihovničky mi už před nějakým časem přibyla Octárna a teď zcela čerstvě Purpurová stuha. 


Purpurová stuha je jakýsi kříženec knihy a komiksu, kterou mi koupil tatík k svátku. Je to krátké a spíš takové na kochání než, že by vás očaroval příběh. Celkový design a nápis pro dívky od 12 let vám dává jasně najevo, které generaci je titul určen a ačkoli už je to nějaký rok, co jsem odrostla do jiných věkových skupin, kniha se mi líbila neboť je vážně moc pěkně zdobená a pohádka o nešťastné lásce neurazí i když jsem z konce nadšená nebyla.


 Octárna je jiný šálek kávy. Šálek černý jako tér se silnou omamnou vůní. Je taková melancholická, ale zároveň svým způsobem zábavná. Na každé stránce je obrázek a pod ním je text. Můj oblíbený příběh je Západní křídlo a to jsou čistě jen obrazy. Ten se mi moc líbil. Octárnu jsem si koupila já a to proto, že jsem narazila na tento gif z Rozšmelcovaných děťátek a hned sem musela vypátrat o co jde. Anglicky mi to zní mnohem lépe než přeložené do češtiny. Každopádně si od Goreye určitě pořídím i Kuriozní lenošku :)


5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky a to jsou ještě na druhé straně velká jablíčka :)

      Vymazat
  2. Ooo moc se mi líbí jak jsi namalovaná, a ta ofina ♥
    (a musím se přiznat, ta stampka I♥long haired men je dokonalá, musela jsem si jí čmajznout k sobě... ^^)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jsem ráda, že je někdo taky zastánce vlasáčů XD

      Vymazat