úterý 17. dubna 2012

Busy bee

V sobotu jsem byla na keramice hňácat z hlíny. Na stůl my dopaldla hrouda a já ji tvarovala a plácala až mi z toho vznikla démoní lebka. Had prolezlý pusou a okem hledá myšku, která je schovaná za jedním z rohu :) Je to můj první keramický výtvor od doby, kdy jsem ještě byla malé škvrňe a tak jsem na něj hrdá. Jsem zvědavá jak to bude vypadat až se to vypálí.







Včera jsem se do práce experimentálně namalovala, aby se mi lépe dělalo. Zatěžovací zkouškou make up prošel. Kupodivu i po 12 hodinách dřiny zůstaly kamínky na svých místech a černá linka na víčkách se neslila do záhybů yay! :D


Po 12 hodinové šichtě





2 komentáře:

  1. Ta lebka je úžasná *_* Závidim ti, že máš možnost chodit na keramiku, já jí dělala asi deset let když jsem byla malá a někdy bych to ráda zkusila znova =)

    A make-up je perfektní ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ta lebka vypadá úžasně. ^^v Budeš to po vypálení i barvit? ^^
    Mě to snad bude muset někdo naučit nebo co - já ať zkouším na svém obličeji namalovat cokoli, nikdy mi to nevyjde podle původního plánu a představy. XD Asi mám buď moc roztřesené ruce na tohleto nebo nevím. XD
    Ale tobe to sluší a povedlo se. :)

    OdpovědětVymazat