úterý 27. března 2012

Life without pain

Dlouhá doba uplynula a já jsem znovu v akci. Stala se řada věcí, ale hlavně jsem konečně osvobozena od své posedlosti, které jsem v minulých dnech věnovala skoro veškerý volný čas. Dohrála jsem MASS EFFECT III


Nešlo mi to stejně jako MASS EFFECT II. Takže i když jsem zachránila organický život, nechala jsem za sebou spoustu obětí. Nicméně můj oblíbený alien přežil. YAY
V práci mi ve skříňce na jídlo někdo nechal jako dar prázdnou plechovku od energy drinku. Je na něm napsáno obsahuje taurin, ale já vidím turian. ♥

Garrus Vakarian
Další novinkou je, že jsem se konečně dokulila na propíchnutí helixu. Rovnou jsem je frkla dva. Většinou lidé psali, že spí na druhé straně, než kde mají vpich... no já si vybírat moc nemůžu a vzhledem k tomu, že jsem v noci tzv. překulovač oležím si obě uši a ke všemu obě propíchané XD Také jsem zaexperimentovala s ofinkou a zkusila ji zastřihnout do špičata. Je toho ještě spousta co se událo, ale to třeba zase příště. Teď vypněte nás prosím, ať nebolí vás hlova :D

Zaťal :)

3 komentáře:

  1. Ta ofinka je super! ^^v
    A na druhé fotce máš tak velké~~ oči ... O.O (nejez mě vlku! XD)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ta ofina ti sedne! *__* Mně se ofiny takhle střižený líbily vždycky, ale bohužel mi nesluší ofina jakéhokoli tvaru T__T Na píchání uší v těchhle místech bych si netroufla; běda mi, když si zapomenu vyndat byť blbý pecičky, jelikož ve spánku rotuju kolem vlastní osy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle ofina je super, taky jsem si jí jeden čas vytvářela na hlavě =) Potom mě ale začalo popuzovat jak jsem nemohla vycentrovat střed a protože jsem zrovna odcházela někam na party, tak jsem to ustřihla jako patku a od tý doby už to neriskuju =D

    Jinak ty uši jsou úžasný, tohle by se mi taky dost líbilo ale ještě víc bych je chtěla zašpičatit *_*

    OdpovědětVymazat