úterý 28. února 2012

Idea with bow tie

Zjistila jsem, že motýlek který pod krkem vypadá prapodivně, vypadá až podezřele dobře na hlavě.

Dvojí využití pro motýlka!


Konečně mám zelenou ofinu takže můžu splývat s okolím :D V té mašli si připadám trochu Gagovitě, ale mě se to líbí. Dokonce pěkně drží tvar a šikovně odstává od hlavy. Všichni donuťme své motýlky ať jsou na hlavu :)

6 komentářů:

  1. Páni ten je velký. O.O
    Já mám doma jen dva motýlky, ale to jsou proti tomu tvému úplně chibi. ^^ Ale mohla bych je zkusit přemluvit, aby si mi sedli na hlavu ... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi málo krmíš chudinky :D Možná je nebudeš muset přemlouvat, stačí když si hlavu posypeš cukrem a oni si tam posedají sami XD

      Vymazat
    2. Hmmm ... to stojí za popřemýšlení .... :D
      (i když něco podobného se mi kdysi stalo na praxi ve škole - na hlavu se mi vysypal vanilkový cukr a když jsme přišla domů, mamka pořád: "Tady pořád něco hezky voní ..." XD)

      Vymazat
  2. Děkuji, protože jsi právě vyřešila, co s jedním staletým, vínovo-černým :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ho mohla pomoct upotřebit :)

      Vymazat
  3. uwaa vypadáš tak výborně ♥_♥ to je úžasnej účes a namalovaný obočí yay =D

    OdpovědětVymazat