středa 29. února 2012

Bad luck? I don't think so...

Dnes jsem byla ve městě a na to v kolika jsem byla obchodech jsem reklamovala jen jednu věc. Rány osudu nějak oslabily svou činnost.

Vše začalo již minulou sobotu, když mi známí přivezli mou novou postel. YAY!!! Ale... Když ji dávali dohromady (přičemž návod hlásal montáž 15 minut), nějak se jim tam zasekl šroub. I jali se, že ho vyvrtají. Ano tušíte správně zalomil se tam vrták, ačkoli nechápu jak se tam vlezl. Odvážný zachránce postele pronesl: "Dojdu pro lepší vybavení!" a následně tam zašprajcl i vytahovák na vrták. No já sem vše viděl pozitivně. Po 12 hodinové šichtě jsem je ještě chválila, že vyvázli s dobrým skóre. Uznejte, že z 12 šroubů zaseknout 1..... no, procenta hovoří jasně. Kamarád se těšil na svařování, ale k tomu naštěstí nedošlo. Postel drží a už na ní nějaký čas spím. Dnes bylo na programu znovu lepší vybavení, které už snad lepšejší být nemůže a zítra by se mělo vše dočkat zdárného konce. Jestli uvažujete, proč jsme ji nereklamovali ani se neptejte. Tak složité machinace s koupí snad vymýšlím jen já, ale o tom to dnes není :D



Co se mi však ještě nestalo. Včera v Albertu jsem si koupila 4 oplatky a 1 z nich byl otevřený aniž bych ho otevřela já a dnes, dnes jsem si koupila nové sluchátka poněvadž ty staré hrály už tak, jakoby jste muziku slyšely z velké dálky. Padly mi do oka krásně zelené, poskládané do úhledné, ještě hezčí krabičky. Nožky byly unavené a my zasedli s otcem k "hot beverage". Já tedy, že ozkouším nová sluchadla. Levé nehrálo. Obratem jsme se vrátili do prodejny a sluchátka nám vyměnili. Prodavač mě požádal ať raději otestuji balení hned. Při rozbalování jsem si pořezala palec a v tu chvíli se mi chtělo smát. Sluchadla naštěstí, i když zmáčená krví, hrály a my mohli pokračovat v naší pouti, kerá už neskýtala, bohudík, žádná dobrodružství jen koupi fialové fluffy pokrývky hlavy.  It's so FLUFFY!


BTW: V DM jsme narazili na úžasnou skleněnou lahvičku s natural drinkem. Je s britskou vlajkou a ke všemu s nápisem firefly. <3 Kdo neví o čem je řeč je velmi ochuzen. Je to seriál Josse Whedona, o kterém se zmiňují i v Big Bang Theory a já k tomu mám i handmade matching triko :)

Abych nezdržoval zde je ilustrační photo:

4 komentáře:

  1. Ta postel je bombovní. ^^v Skvěle ta "kovovost" kontrastuje s tím zeleným pozadím. ^^

    A ty sluchátka ... mamka včera přišla domů z práce a popisovala mi, jak její kolega prodával sluchátka jedné dívce. Když danou dívku začala popisovat - byla jsi z toho ty. :D A co více - dnes jdu sem a bum ho - podezření se potvrdilo. :D

    K těm oplatkám: když jsme ještě pracovala v kantýně, tak se mi asi 3 krát po sobě stalo něco podobného. Kupovali jsme zboží v Penny mezi kterým byly i jedny kokosové tyčinky. Každý týden jsem kupovala po 10 kusech a po každé tam byly min. 3-4 otevřené. Ale taky to vypadalo tak, že to bylo špatně uzavřené už ve výrobně. Od té doby se nákupy pro kantýnu prodloužily - vždycky jsem ohledávala každé balení všeho, co jsem kupovala a prodavačkám jsem musela připomínat slepce. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, akorát polštář se mi tam ztrácí :)To jsem nevěděla, že to je tvoje maminka :) Aspoň má o čem vyprávět :D

      Kdybych si těch oplatků koupila 10 vsadím se, že budu mít otevřených aspoň 5 :D

      Vymazat
  2. Miluju reklamace :DD My takhle sestře koupili Kossky a asi se nám dostal vadný kus, ale jednak příšerně šuměly, jednak byly evidentně uzpůsobeny k tomu, aby potěšily hudbou především širé okolí. No a když jsme je reklamovali, tak nám typ na reklamacích řekl, že mu to připadá v pohodě a nereklamuje to :DD Co k tomu dodat... po chvíli změnil názor *muhaha*

    Jinak ta čepička je super * *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)

      Já se obávám, že na mě vychází páteční zboží jinak si to nedovedu vysvětlit :D
      Kossy jsou super a rozhodně by šumět neměly XD Kdo ví, co týpek na reklamacích poslouchá za hudbu když mu šumění přišlo normální. Asi šum svistu :D

      Vymazat